Over SKK

Jarenlange ervaring in Kralingen!

Stichting Kinderopvang Kralingen (SKK) is een stichting zonder winstoogmerk. SKK verzorgt al decennia lang de dagelijkse opvang van ruim 500 kinderen op vier locaties in Rotterdam - Kralingen. Wij bieden hele en halve dagopvang, naschoolse opvang en montessori peuteropvang.

Lichte locaties midden in het groen

Onze locaties kenmerken zich door hun lichte, huiselijke uitstraling en royale, groene buitenruimtes. Locatie Skippy bevindt zich midden in het oude Kralingen, locatie Marijke aan de rand van Kralingen tussen groene (sport)velden en speeltuin met ruime parkeergelegenheid. Dit laatste geldt ook voor de Peutergroep en Naschoolse Opvang.

Samen beleven, van elkaar leren

Dat kinderen met plezier naar onze opvang komen, vinden wij het belangrijkst. Samen beleven met vriendjes, veel buiten spelen en jezelf ontwikkelen in kleine groepjes met lieve, gediplomeerde pedagogisch medewerkers. De kinderen worden ingedeeld op leeftijd. Onze activiteitenbegeleidster doet pre school activiteiten met de 3+ kinderen. Bij de Montessori Peutergroep leren kinderen het vooral zelf te doen en bij de naschoolse opvang mogen kinderen zelf kiezen aan welke (buiten)activiteit ze meedoen.

Over SKK

Centraal Bureau SKK

Oostzeedijk beneden 41a
Postadres
3006 AK Rotterdam
010 240 00 92(ma t/m do 9:00 tot 17:00 uur)

KvK-nummer: 41131622

Algemene Voorwaarden

Bekijk Algemene Voorwaarden

Sociaal Jaarverslag

Bekijk Sociaal Jaarverslag 2017
Bekijk Sociaal Jaarverslag 2016
Bekijk Sociaal Jaarverslag 2015

Samenwerking SKK met Ronald McDonald Huis (RMH)

SKK is er trots op dat zij gevraagd is een samenwerking aan te gaan met Ronald McDonald Huis Sophia Rotterdam, gelegen naast het Erasmus MC- Sophia Kinderziekenhuis te Rotterdam. Hiertoe levert SKK haar expertise op het gebied van kinderopvang ten aanzien van het zogeheten Speeldek. Het Ronald McDonald Huis biedt op het Speeldek aan broertjes en zusjes van zieke kinderen in de leeftijd van 0-10 jaar de mogelijkheid om de dag of een deel van de dag door te brengen. Zo kunnen hun ouders even alle aandacht aan het zieke kind geven. SKK heeft een adviserende en coachende rol ten aanzien van het (beleid op het) Speeldek.

Ronald McDonald Huis Sophia Rotterdam
Info & Inschrijven

Kind

Ouder

2) Kind

3) Ouder

Stichting Kinderopvang Kralingen

Oostzeedijk beneden 41a
Postadres
3006 AK Rotterdam
Route

+31 (0)10 240 00 92(ma t/m do 9:00 tot 17:00 uur)

Onze medewerkers

Suzanne Dutilh

ma/di/wo/do

Natasja Knappert

Hoofd (financiële) administratie
ma/di/do

Nancy Helmich

Medewerker Plaatsing en Planning
ma/di/wo/do

Saskia Mucek

Stafmedewerker Kwaliteit
ma/di/wo

Selina Slikkerveer

Administratief medewerkster
ma/di/do

Vacatures

Nieuw talent gezocht voor onze locaties!

Ivm uitbreiding zoeken wij nieuwe roulerend leidsters voor minimaal 8 uur per week voor alle locaties van SKK.

Wil jij werken bij de leukste kinderopvang van Kralingen? Ben jij een professional met hart voor je werk? Wil jij graag kinderen begeleiden in hun ontdekkingsreis door het leven?

Stuur dan een sollicitatie met CV naar werkenbijSKK@stkk.nl

Werken bij Stichting Kinderopvang Kralingen

SKK werkt uitsluitend met gekwalificeerd personeel. We streven naar een mix op MBO- en HBO niveau. Werken bij één van onze locaties betekent werken in een hecht team met liefdevolle aandacht en zorg voor de kinderen. We vinden het belangrijk dat je open en goed communiceert met ouders en collega's en dat je plezier in je werk hebt en dit ook uitstraalt.

Hoe werken we bij Stichting Kinderopvang Kralingen?

Op alle locaties werken we met een locatiemanager. Zij is het aanspreekpunt voor ouders en medewerkers en zorgt ervoor dat praktische zaken geregeld worden zodat pedagogisch medewerkers hun aandacht en tijd zoveel mogelijk aan de kinderen kunnen besteden. Iedere locatie wordt verder ondersteund door een huishoudelijk medewerkster en/of vrijwilligers. We stimuleren zelfstandigheid en eigen initiatief en bieden je gelegenheid je te ontplooien. SKK voert twee jaarlijks medewerkers tevredenheidsonderzoeken om te meten waar medewerkers tevreden over zijn en wat beter kan.

Stagiaires

SKK is een erkend leerbedrijf en biedt jongeren de gelegenheid om stage bij onze organisatie te lopen. Wanneer je geïnteresseerd bent in een stage bij SKK kun je een email sturen met CV aan praktijkopleider@stkk.nl. Geef aan welke opleiding je doet en wanneer en op welke dagen je stage wilt lopen. SKK keert geen stagevergoeding uit.